Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 marca 2018

NOTA -> ELIZABETH GUTIÉRREZ I WILLIAM LEVY ZADEDYKOWALI CZUŁE ŻYCZENIA URODZINOWE SWOJEJ CÓRECZCE KAILEY.

Para wysłała pozdrowienie pełne uczucia do dziewczynki za pośrednictwem swoich portali społecznościowych

6 marca 2018



Elizabeth Gutierrez przesłała emocjonującą wiadomość gratulacyjną do swojej córki Kailey, która we wtorek obchodziła swoje ósme urodziny. Na swoim koncie na Instagramie aktorka podzieliła się serią zdjęć małej dziewczynki, którą ma z Williamem Levym.


"Wszystkiego najlepszego, moja piękna, wyglądasz ślicznie! Tak bardzo cię kocham, tak bardzo. Sprawiasz, że jestem bardzo dumna z tego, że jestem twoją mamą. Rozświetlasz mój świat! Widok twojego uśmiechu jest najlepszą rzeczą, jaka spotkała mnie w moim życiu. Razem na zawsze! "Napisała kobieta pod zdjęciem. Aktor odpowiedział na zdjęcie Gutiérrez z ładnym przesłaniem: "Wszystkiego najlepszego moja księżniczko! Moja miłości, jesteś dla mnie wszystkim", skomentował zdjęcie, na którym pojawia się jego córka z dużym uśmiechem.



Tym kto nie chciał pozostać w tyle, był Christopher, starszy brat Kailey, który nie zawahał się wysłać specjalnego pozdrowienia za pośrednictwem swojego konta na Instagramie: "Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla najlepszej siostry na świecie! Mam nadzieję, że masz najlepszy dzień ze wszystkich. I również, że dziś jesteś otoczona wielką miłością i szczęściem. Kocham cię! "Napisał syn aktora.

Niewątpliwie miesiąc marzec jest dla pary bardzo szczególny, ponieważ w tym tygodniu obchodzić będą dwie niezwykle ważne daty z zaledwie pięciodniowym odstępem. W najbliższą niedzielę, starszy syn bohatera Resident Evil będzie również imprezował, ponieważ będzie obchodził 13 urodziny.



Na żywo w otoczeniu reflektorów:

Jednym z największych wyzwań, przed którymi stanęła para, jest zapewnienie im, ich dzieciom, życia jak każdemu innemu dziecku, pomimo sławy, która otacza ich rodziców: "Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, jak chaotycznie byłoby pośrodku, z tak dużą liczbą zajęć wokół naszych dzieci. Ale ktoś sobie z tym poradzi, dojrzewamy z czasem. Najważniejsze są dla mnie dzieci, które mogą prowadzić normalne życie - wyjaśniła aktorka kamerom Univision.

"Nie zamierzam powstrzymywać rzeczy, które muszą robić moje dzieci, ponieważ to nie jest sprawiedliwe dla nich, nigdy nie poprosiły nas o to, żebyśmy byli publicznymi osobami. William próbuje być obecny w grach Chrisa. Jest obecny w 100% we współdziałaniu szkoły, żadne z nich nie przestało chodzić. Pod koniec dnia myślę, że ludzie przyzwyczajają się do nich - powiedział.

Dla Elizabeth najbardziej skomplikowaną częścią życia w otoczeniu reflektorów były plotki rozpowszechniane przez niektóre media: "Plotka o romansach i tak dalej, jest częścią tego. Już się do tego przyzwyczaiłam. Ale kiedy zaczynają mówić, że używam moich dzieci do zatrzymania Williama, jest to najodleglejsza i najbardziej nielogiczna rzecz, jaka istnieje. Nie będę z kimś tylko dlatego, że mój syn ma ojca, on zawsze nim będzie. Bez względu na to, czy jesteśmy razem, czy nie - powiedziała.
Tłumaczenie: Własne
na podstawie: www.https://us.hola.com/actualidad/2018030611212/elizabeth-guitierrez-william-levy-cumpleanos-kailey/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz