Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 listopada 2019

NOTA -> William Levy powraca na ekrany kin w filmie zatytuowanym “En brazos de un asesino”.

 William Levy powraca na ekrany kin w filmie zatytuowanym “En brazos de un asesino”.

Artysta wyprodukował, napisał i wystąpił w pełnej akcji i napięcia produkcji audiowizualnej, w której gra kryminalistę, dostarczającego więcej kul niż pocałunków.






Primicias24.com- Kubański aktor William Levy powróci na ekany kinowe w Stanach Zjednoczonych 6 grudnia wraz z premierą swojego filmu fabularnego ''W ramionach mordercy'' Pantelion Films.

Artysta wyprodukował, napisał i zagrał w pełnej akcji i napięcia produkcji audiowizualnej, w której gra zabójcę, który dostarczającego więcej kul niż pocałunków.

„Trzy lata temu chciałem realizować swoje projekty, chciałem dołączyć do ludzi tworzących fabuły dla publiczności w kajach latynoskich” - powiedział w ekskluzywnym wywiadzie dla magazynu ''People en Español'', który to [magazyn] wydrukował obszerny wywiad z aktorem i wizerunek na swojej okładce w edycji - grudzień i styczeń 2019/2020.

„Chciałem zapewnić możliwości (zatrudnienie) naszym latynoskim   talentom, a że jest ich wiele i nie byli [latynosi] szanowani w sposób, który powinien wystarczyć w tych krajach oraz nie byli wspierani również w sposób, w jaki powinni być wspierani. Często nie dawali im szansy i zabierali nadzieję, więc (ja), kiedy trzeba, starałem się ją w tym czasie stworzyć - dodał.

William Levy zagłębia się również w świat gastronomii, tworząc w ostatnim czasie dwie restauracje, które znajdują się w Południowej Florydzie, o wdzięcznych nazwach: Level 29 -  Poziom 29 i Ovation - Owacja.

„Jestem tam, gdzie chcę być teraz. Nie wiem co będzie w przyszłości, nikt nie zna przyszłości, ale jestem tam, gdzie postanowiłem być teraz, ponieważ chcę tam być i jestem szczęśliwy. Jest dobrze, jestem zadowolony” - powiedział.

Tłumaczenie: Własne.

na podstawie: Portal internetowy: Primicias 24.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz