Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 listopada 2021

NOTA -> Jacky Bracamontes wyznaje, który aktor całował ją najlepiej w telenoweli.

 Prezenterka i aktorka przypomniała sobie także swoją pierwszą scenę seksu w telenoweli i przyznała: „Byłam bardzo beznadziejna”.



Eduardo SantamarinaGuy EckerJaime CamilWilliam Levy … Jacky Bracamontes występowała jako protagonistka w telenowelach, w których grała z przystojnymi i odnoszącymi sukcesy aktorami. Ale z kim było wielkie 'przyciąganie’?

Wyznała to bohaterka odnoszących sukcesy telenowel,takich jak: ''Las tontas no van al cielo'' (''Idiotki nie idą do nieba'') i ''Sortilegio'' (''Zaklęta miłość'') podczas specjalnego programu, który przedstawiła w zeszłą sobotę na Telemundo z okazji wielkiego finału siódmego sezonu super serialu ''El señor de los cielos''.

„Muszę coś wyznać, ale Estela [odnosząc się do żony aktora] niech nie osądza mnie na podstawie tego, co powiem, ale zrobiłam kilka telenowel, miałam kilku partnerów, a ten, który najlepiej całuje, to Guy Ecker. Nikomu nie mówiłam. Estela, nie złość się na mnie ”- ujawniła Jacky, która właśnie spotkała się ponownie w tym programie z artystą brazylijskiego pochodzenia.

Ale nie była to jedyna spowiedź, którą Jacky wygłosiła o swojej przeszłości jako bohaterki telenoweli podczas transmisji specjalnego programu o ''El señor de los cielos''.

Korzystając z faktu, że Eduardo Santamarina był również obecny w obsadzie Telemundo, prezenterka przypomniała sobie pierwszą scenę seksu, którą musiała wykonać w swojej karierze, i którą z ciekawością zagrała u boku słynnego meksykańskiego aktora.

„Byłam naprawdę beznadziejna”, powiedziała Jacky.

„To bardzo skomplikowane i tym bardziej za pierwszym razem, gdy musisz to wykonać. Pamiętam, że byliśmy w Las Vegas, w spektakularnym apartamencie. Lalo na mnie i podobało mi się to, że mówił „Jacky poruszaj rękami” i ja… byłam bardzo kiepska”, powiedziała prowadząca, która podzieliła się z Santamariną sukcesem telenoweli Televisy Rubí .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz