Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 stycznia 2023

NOTA -> William Levy wspomina swój rodzinny Cojímar: „Małe miasteczko, z którego jestem teraz bardzo dumny”.

 



W niedawnym wywiadzie aktor opowiedział o swoim życiu na Kubie, kontekście rodzinnym, w którym dorastał, a także o najważniejszej roli w swoim życiu: roli ojca.


William Levy jest bez wątpienia artystą cieszącym się dużym uznaniem w świecie rozrywki, ale jeśli coś sprawia, że ​​jest tym, kim jest, jest więcej niż dumny.

W wywiadzie dla CanelaTV aktor opowiedział o swoim życiu na Kubie w rodzinnym Cojímar, swoim kontekście rodzinnym, w którym dorastał, a także o najważniejszej roli w jego życiu: byciu ojcem.

„Urodziłem się w Cojímar w Hawanie na Kubie w 1980 roku. Urodziłem się w wiosce rybackiej, gdzie Hemingway napisał „Starego człowieka i morze” (…) To małe miasteczko, z którego dorastania jestem teraz bardzo dumny , bardzo wdzięczny życiu za Boga, który dał mi możliwość dorastania w tym miejscu, otoczony sąsiadami, których miałem, ludźmi, których spotkałem” – powiedział Levy.

Bohater „Café con aroma de mujer”- ''pol. ''Aromat kobiety'' powiedział, że jego miejsce urodzenia jest jedną z rzeczy, które uczyniły go osobą, którą jest: „To trzyma mnie na ziemi”.

„Kiedy byłem dzieckiem, było nas 11 w dwupokojowym domu (…) dzieliliśmy łóżko ze mną, moją babcią, kuzynką i młodszą siostrą (…) mimo, że czasem nawet nie zjadłem z nimi śniadania, nie usiedliśmy wszyscy razem na szklankę wody z cukrem. Bardzo za tym tęsknię, jesteśmy bardzo bliską rodziną” – dodał w wywiadzie.

William Levy wyznał, że od momentu kiedy się urodził, jego rodzice rozwiedli się i nie miał bliskich relacji z ojcem: „Nie mogę ci powiedzieć, czy tego potrzebowałem, czy nie, ponieważ dorastałem bez czegoś, mojego związku z moim tatą, który teraz jest bliżej niż przedtem”.

„Odnalazłem postać ojca w Bogu” – zapewniał i opowiadał, jak w latach spędzonych na Kubie chodzenie do kościoła było zabronione, ale jego rodzina zawsze zachowywała swoje przekonania.

Bez wątpienia jego pochodzenie znacząco wpłynęło na to, w jaki sposób dziś podejmuje ojcostwo: „To najpiękniejszy związek, jaki mam, i myślę, że jest wzajemny, ponieważ tego samego chcę, miłości i przywiązania. Nie chcę niczego więcej niż to”.

Chociaż związek Levy'ego z Elizabeth Gutierrez, matką jego dzieci, Christophera i Kailey, miał swoje wzloty i upadki, zawsze były one dla niego priorytetem.

W swoich sieciach społecznościowych nie waha się dzielić pięknymi chwilami, które razem przeżywają, i pokazuje, jak bardzo jest dumny z obojga.

Tłumaczenie: własne.

LINK: portal o gwiazdach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz