Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

NOTA -> William Levy i Elizabeth Gutierrez w końcu zerwali.

 17 kwietnia 2024.


Aktorzy telenowel, William Levy i Elizabeth Gutierrez, niedawno przeżyli kolejne zerwanie. Najpierw para rozstali się w 2022 roku po 19 latach spędzonych razem. Para została jednak ponownie zauważona razem pod koniec 2023 roku podczas wakacji w Hiszpanii z dziećmi. Wydawało się, że oboje sobie poradzili, ale znów pojawiły się kłopoty.

Niedawno pojawiły się doniesienia, że ​​policja odwiedziła dom pary po kilku sprzeczkach między nimi. Wizyty zostały odnotowane w czterech protokołach policyjnych, nie zawierały jednak żadnych oskarżeń o stosowanie przemocy ani nie wskazywały, że którejkolwiek ze stron postawiono jakiekolwiek zarzuty.

Elizabeth Gutierrez w oświadczeniu dla magazynu Hola, w którym wyjaśnia swoją obecną sytuację z Levym, stwierdza: „Związek jest oczywiście dla dwojga i jestem pewien, że on też ma swoją historię i jest godny szacunku. Może może ci powiedzieć: «Mogłem dać więcej, mogłem być bardziej czuły, mogłem poświęcić więcej uwagi; ale „W mojej osobie dałem wszystko, co mogłem dać ”.


Levy i Gutiérrez są w separacji od prawie dwóch miesięcy. Tymczasem William Levy ponownie jest powiązany z Samadhi Zendejas (''Wróć do mnie'').

Tłumaczenie - automatyczne z języka angielskiego z LINKU- kenyabuzz.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz