Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 czerwca 2024

NOTA -> William Levy z dumą dzieli się słodkim momentem ze swoją córką: „Denerwujesz mnie”.

 2 czerwca 2024 roku.

Tekst z 24 marca 2024 roku.


Zdjęcie: William Levy.


William levy Niezapomniane chwile przeżył ze swoją córką Kailey. Kubański aktor udostępnił na Instagramie film, w którym uczy nastolatkę prowadzenia samochodu. „Denerwujesz mnie” – wyznaje 14-letnia Kailey, podejmując ten ważny krok. „Po to żyję: moje dzieci, moje życie” – napisał.

William przypomniał jej, jak wiele lat temu, gdy była małą dziewczynką, jechała z nim samochodem do Disneya, i śmieje się, gdy przypomina sobie, jak córka powiedziała mu wtedy, że nie umie hamować. „Teraz jedziemy prawdziwym samochodem” – powiedział córce sławny amant telenowel: ''Wróć do mnie'' -''Vuelve a mi'' po hiszp., ''Zaklęta miłość'' - ''Sortilegio'' po hiszp. i ''Uważaj na Anioła'' - ''Cuidado con el Angel''.

Gdy jadą wolną od ruchu ulicą, Levy żartuje, gdy słyszy hałas: „Właśnie spadła nam opona”.

Poczucie humoru Williama Levy'ego sprawia, że ​​jego córka przypomiana  Elizabeth Gutierrez– nie przestawaj się śmiać - stwierdza czternastolatka - „Odwracasz moją uwagę” – mówi mu.

„Dotarliśmy do celu” – woła aktor, sygnalizując, że bezpiecznie dotarli na trening baseballowy 18-letniego Christophera, który jest synem pary.

Przedruk z Linku: Entretenimiento. com.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz