Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 stycznia 2018

NOTA -> Elizabeth Gutierrez z nostalgią wspomina jak zakochała się w Williamie Levym.

23 listopada 2017.
pokpuog3ms[1]
  Chociaż związek między Elizabeth Gutierrez i Williamem Levym miał się ku schyłkowi, jak to bywa u wielu par, poprzez kilka wzlotów i upadków, prawdą jest, że udało im się pokonać przeszkody i do tej pory są razem, utrzymują zjednoczoną i razem, piękną rodzinę. Niedawno Elizabeth udzieliła wywiadu, w którym przypomniała sobie, jak to było w tym momencie, w którym zakochał się w niej przystojny aktor.
William i Elizabeth spotkali się w 2002 roku w reality show w programie rozrywkowym ''Protagonista de telenovela 2'' stacji telewizyjnej Telemundo, kiedy dopiero zaczynali swoją karierę.
''Moją uwagę przyciągnął swoją radością,ona właśnie go charakteryzuje'',powiedziała Elizabeth,choć nie zaprzeczyła,że towarzyszyła temu również atrakcyjność fizyczna partnera.
Piętnaście lat później aktorka przypomniała sobie, że kiedy została wydalona z programu, miała okazję poznać jego rodzinę.
"Pamiętam, że dał mi telefon i powiedział:"proszę zadzwoń do mojej mamy, aby powiedzieć jej, że nic mi nie jest ",ponieważ nie mieliśmy żadnej komunikacji ze światem zewnętrznym, zadzwoniłam do niej z hotelu,a ona przyjechała, zabrała mnie na przejażdżkę po całym Miami,i w ten sposób mnie przyjęła."
Aktorka stała się sentymentalna, gdy przypomniała sobie pierwsze spotkanie z rodziną ojca swoich dzieci.
Powiedziała Elizabeth:"W rzeczywistości ta rodzina jest wyjątkowa, przyjęli mnie".
''Potem,po tym wszystkim pojechałam do Los Angeles,on opuścił program tydzień później i 'nadal wszystko wyglądało pięknie...ale to wszystko'.On zamieszkał ponownie w Miami,ja w Los Angeles,pomyślałam,że to zbyt skomplikowane'',przyznała się Ely.
Ale z tak dużym zaangażowaniem,jakie rozpoczęło się w reality,związek obojga już się rozpoczął.
Odkąd postanowili wspierać się wzajemnie w sferze uczuć oraz w sferze zawodowej,minęło piętnaście lat,osiągnęliśmy wielkie sukcesy w swojej karierze.''
Wróciłam do Miami na finał reality i tutaj było tak,że było dziwnie,bo nie wygraliśmy programu,więc musieliśmy się przygotować do wspólnego życia,czyli wspierać się nawzajem,''wspomina Elizabeth.
''Pojechaliśmy do Los Angeles,najpierw na rok,potem wróciliśmy po dwóch latach,przygotowywaliśmy się tam dobrze,by,jeśli pojawi się tamożliwość,być dobrze przygotowanymi''.
*Tutaj filmik z pierwszych dni,kiedy zostaliśmy parą w reality - mówi Elizabeth: 
https://www.youtube.com/watch?v=spyFwNUYFPo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz