Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 stycznia 2018

NOTA -> William Levy w ''EL FANTASMA DE MI NOVIA''

27 grudnia 2017.
williamlevy-elfantasmademinovia-610x250[1]
Kubański aktor William Levy (''Nie Igraj z Aniołem'') zagrał z Carmen Villalobos (''Moje serce bije dla Loli'') w filmie ''El Fantasma de mi novia''
  Odkąd zerwał z telenowelami grywa w amerykańskich filmach klasy B. Pojawił się w nieoszczędzonych przez krytyków produkcjach tj. ''Resident Evil: Ostatni Rozdział'' czy ''The veil''. W kwietniu przyszłego roku do kin wejdzie kolejny obraz tej klasy z udziałem Kubańczyka.
Przed rokiem na Dominikanie William Levy wystąpił u boku Carmen Villalobos w filmie ''El fantasma de mi novia''. Jego obsadę dopełnili: Susana Dosamantes, Fausto Mata, Brandón Peniche oraz żona aktora Elizabeth Gutiérrez. Autorem scenariusza i reżyserem jest Francis Disla.
Film przybliża perypetie Lupe, impertynenckiej i aroganckiej aktoreczki z meksykańskich telenowel, spełniającej swoje marzenie o zagraniu w filmie. Wkrótce razem z Fernandem, jej menadżerem i idealnym narzeczonym, wyruszą na Dominikanę, gdzie rozpoczną się zdjęcia do produkcji. Niestety kilka dni przed wyjazdem, Lupe ma wypadek i zapada w śpiączkę. Jej dusza odrywa się od ciała i błąka się po świecie w poszukiwaniu pomocy. Znajduje ją u Chepy, obdarzonego darem jasnowidzenia oszusta, który jako jedyny może ją widzieć. Mężczyzna zgadza się wyciągnąć do niej pomocną dłoń, ale w zamian żąda niebotycznej sumy pieniędzy.
*Film o ''El fantasma de mi novia'':

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz