Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 lutego 2020

Maite Perroni zaprzecza Williamowi Levy.

19 LISTOPADA, 2018.

Maite Perroni zaprzecza Williamowi Levy.

El CULTURA -  KULTURA PÓŁWYSPU IBERYJSKIEGO I AMERYKI ŁACIŃSKIEJ.





Maite Perroni odmówiła komentarza na temat konfliktu, który wybuchł w tym tygodniu między producentem Juanem Osorio i kubańczykiem William Levy po tym jak twórca udanych telenoweli z Televisą Mi marido tiene más familia, która  aktualnie nadaje Univision  i Mi corazón es tuyo, zapewnił kilka dni temu, że aktor był „niewdzięczny”, bo nie chciał wrócić do telenowel.
„Nie lubię wdawać się w problemy innych ludzi. Co mogę powiedzieć? Chodzi o to, że nie mam żadnego problemu z żadnym z nich, więc nie jest to mój temat, wolę nie komentować „- powiedziała ex-RBD podczas niedawnego spotkania z prasą w Meksyku.
Bohaterka udanych telenowel jak Cuidado con el ángel (Nie igraj z aniołem) i Triunfo del amor (Triumf Miłości) jednak chciała się potrzymac stronę producenta, z którym pracowała przez kilka lat w telenoweli Mi pecado (Mój grzech), po tym jak Levy nazwał go  „niekompetentnym” i „niskiej jakości”.


„Ja z Juanem Osorio pracowałam przy projekcie o nazwie Mój grzech i również miałam szczęście pracować z moich najlepszym przyjacielem i my bardzo dobrze czuliśmy się w tym czasie, i było jakiś czas temu, a prawda jest taka, że miałem doskonały kontakt z panem Osorio „- zapewniła Perroni, przecząc mocnym słowom, które William poświęcił producentowi.
„Bardzo go kocham, Juan wie, co szanuję, a on jest człowiekiem mówiącym, jest dżentelmenem i zawodowcem. On wie, co robi „- powiedziała 35-letnia piosenkarka.






 Maite i William pracowali razem po raz pierwszy w 2008 roku, kiedy oboje wystąpili w hitowej telenoweli  Nie igraj z aniołem wyprodukowanej przez Nathalie Lartilleux .
Sukces projektu i niezaprzeczalna chemia na ekranie sprawiły, że zaledwie dwa lata później aktorzy powrócili, by podzielić się z fanami inna telenowelą Triumf miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz