Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 czerwca 2021

NOTA -> ''Wyznaje, że jest bardzo uważnym, czułym i zgodnym ojcem, ale stara się zachować równowagę''. artykuł z ''15 Minutos''.

  ''Wyznaje, że jest bardzo uważnym, czułym i zgodnym ojcem, ale stara się zachować równowagę''.

 



''Mam równowagę, lubię uczyć ich wartości rzeczy.'' Jeśli muszę ich zbesztać, to robię to, uczę ich, że bardzo ważne jest, abyśmy uczyli się na własnych błędach.

To właśnie robię na co dzień, ale także mam pewność, że mają do mnie pełne zaufanie i mogą mi wszystko powiedzieć.

Mamy bardzo fajny związek, bardzo ich rozpieszczam i zgadzam się z nimi (śmiech) czasami, kiedy ich besztam, po chwili mówię im, żeby poszli do taty.''

Ich związek jako pary, polega na osłanianiu drugiej osoby i chronieniu jej, dlatego nie lubi zagłębiać się w temat.

Zapewnia jednak, że Elizabeth jest cudowną kobietą. ''Jest doskonałą matką i myślę, że moje dzieci nie mogły mieć lepszej mamy''.

Wśród ulubionych planów, które dzieli z dziećmi, jest gra w baseball z Christopherem i towarzyszenie mu na treningach. Jest to coś, co bardzo im się podoba.

Ponadto William jest dziesiątym sportowcem w tej dyscyplinie, którą również uprawiał od lat.

„Teraz, kiedy mnie nie ma, jego mama zabiera go na trening, kidy jestem, nie tylko idziemy na boisko, ale też gramy, uczę go. Poswięcam swój czas temu zagadnieniu.

Dwa zdjęcia z ''15 Minutos''.

''Naszym obowiązkiem jest prowadzenie naszych dzieci i bycie przy nich zawsze.''

Z Kailey komentuje, że mają inne zajęcia, ona gra w tenisa, ale też odziedziczyła sztukę po rodzicach. ''Teraz gra w tenisa, nie lubi tego aż tak bardzo, ale wiem, że ważne jest też, aby uprawiała sport” i to, żeby miała inne rodzaje wiedzy, nawet jeśli chodzi bardziej o artystyczny świat, lubi tańczyć i śpiewać.

Czuję się bardzo szczęśliwy, że mam dwoje dzieci, które są moimi przyjaciółmi.''

Część wywiadu z Williamem Levy'm w czasopiśmie ''15 Minutos''.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz