Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 lipca 2021

NOTA -> CAŁKOWICIE ZACHWYCAJĄCY - WILLIAM LEVY - ARTYKUŁ Z SESJI - OSTATNIA CZĘŚĆ.

 Jak podbić Twoje serce?

W:''Uważam, że ma na to szansę szczęśliwa osoba, która nie ogranicza się do śmiechu, do bycia sobą, wie, że jest bardzo atrakcyjna.

Myślę, że nie ma wskazówki jak podbić moje serce, czy ja wiem - moja babcia podbiła moje serce, moja ciocia, moje dzieci każdego dnia, moja partnerka swoją osobowością wciąż podbija moje serce, fanki...''.

Jako dobry Kubańczyk, ma rytm w żyłach, i jeśli chodzi o taniec, tańczy wszystko. Cokolwiek mi powiesz, zatańczę. Naprawdę, nawet rock.

Wśród wielu jego życiowych mott, jest troska i dbanie o język i używanie go do mówienia miłych rzeczy. Dlatego Bóg nam dał dwoje uszu i usta, abyśmy więcej słuchali, a mniej mówili (śmiech).

Mówię, że zawsze gdy masz szansę dać buziaka i przytulić, zrób to, bo nigdy nie wiesz czy tym gestem nie zmienisz czyjegoś dnia lub życia.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz