Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 maja 2024

NOTA -> Fragmenty wywiadu, jakiego Jennifer Lopez udzieliła magazynowi ''Pani''.

 15 maja 2024.

Zdjęcie: Jennifer Lopez na Met Gali z kwietnia 2024.


Opowieść Jennifer Lopez to historia kopciuszka, który zostaje królową balu. Ma wielką sławę, fortunę, uwielbienie fanów i przystojnego księcia u boku.(...)

Kobieta, Latynoska z niezamożnej rodziny, bez jakichkolwiek znajomości - w latach 90. takie dziewczyny jak ona nie miały większych szans na karierę. Jednak córka portorykańskich imigrantów z owianego złą sławą Bronksu uczyniła ze swojego pochodzenia znak rozpoznawczy. (...)

(...) Poza tym rynek muzyczny bardzo się zmienił, dzisiaj bazuje głównie na singlach. Przez ostatnich dziesięć lat regularnie wypuszczałam w eter kolejne piosenki i pewnie robiłabym tak dalej, ale zrozumiałam, że mam do opowiedzenia pewną historię i to musi być spójna całość. (...)

Tekst: ''Jestem niepoprawną romantyczką. Jennifer Lopez'', pochodzi z wydania z maja 2024 roku i jest wyszukany przeze mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz