Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 maja 2024

NOTA -> Tak William Levy odpowiada na zarzuty swojej byłej żony Elizabeth Gutierrez i przesyła wiadmość w sprawie swoich dzieci.

 7 maj 2024.


Zdjęcie: William Levy z Elizabeth Gutierrez w dobrych momentach.


Kubański aktor chciał szczerze opowiedzieć o ostatnich oskarżeniach kierowanych pod jego adresem. Wyjaśnił także kontrowersyjną wizytę byłej partnerki w jego domu oraz sytuację z dziećmi.


Wymiana oskarżeń, aluzji i ataków pomiędzy Williamem Levym i Elizabeth Gutiérrez trwa w najlepsze. Dlatego aktor „Montecristo” nie tylko powstrzymywał dialektyczną walkę, którą toczą publicznie, ale chciał opowiedzieć o niedawnych kontrowersjach, których doświadczyła była para w miejscu, które było ich domem rodzinnym na Florydzie.

 Związek trwający ponad 20 lat, z różnymi wlotami i upadkami, teraz dodaje nowy rozdział. Odpowiedź na oskarżenia meksykańskiej aktorki o rzekome zdrady ze strony Levy’ego i jej ciekawe słowa o tym, czy Bóg ponownie ich połączy.

Za pośrednictwem meksykańskiego programu „Sale el Sol” William Levy chciał wyjaśnić niedawną wizytę swojej byłej partnerki i policji w jego domu na Florydzie. „Po półtora miesiąca Elizabeth, Kailey (mając na myśli jego byłą żonę i córeczkę) oraz ich kuzyni przyszli do domu, mówiąc, że mam w środku kobietę . Wyłamują drzwi, żeby zobaczyć, czy jest tam czy też nie ma nikogo w środku” – powiedział.

„Gdybym był z kimś, mieszkałbym sam. To mój dom, byłem sam. Kailey wyważała drzwi, nie wiedziałem co się dzieje. Nie popychałem jej, kładłem rękę, żeby nie dopuściła do w” – dodał o tej sytuacji kubański aktor. Oprócz ujawnienia we wspomnianym programie meksykańskim, że starał się jedynie chronić swoją prywatność na tym nowym etapie stanu wolnego: „ Kopała drzwi ze swoimi dwoma kuzynami i powiedziałem im: «Nie wchodźcie do mojego pokoju, to moja prywatność i nie będzie jej niszczyć ze swoimi kuzynami.

W związku z tym William Levy chciał przedstawić swoją wersję tego rodzinnego konfliktu, który stał się wirusowy dzięki zdjęciom, które policja Stanów Zjednoczonych zrobiła w odpowiedzi na telefon od Elizabeth Gutiérrez, która poinformowała, że ​​Levy namawiał córkę do zamknięcia drzwi, ponieważ nie chciał, żeby dowiedzieli się, kto był w ich pokoju.

 Ciężki rodzinny moment, który zbiega się ze skandalem związanym z naciskami aktora na możliwą aborcję kochanki (Zamandhi Zandejas ''Vuelve a mi'') i zablokowaniem kont jego byłej żony, co do których wciąż jest wiele niewiadomych . Jeden z nich? Nie podano jeszcze do wiadomości publicznej, czy była para podjęła jakiekolwiek kroki prawne. Wiadomo, że aktor chciał przekazać przestrogę, szczególnie myśląc o swoich dzieciach: „Nie chcę, żeby przez złość mówił ktoś źle o matce moich dzieci ”.

„Przyznaję się, że przez 20 lat popełniłem wiele błędów, ale to związek dwojga, ona też popełniła błędy … Wiele rzeczy nie zostało powiedzianych publicznie. Znacie tylko część. A teraz tylko to, co powiedziała – dodał we wspomnianym już „Sale el Sol”. Jednocześnie zapewnił, że „w sprawie moich dzieci, ona jest matką moich dzieci, nie mam zamiaru nic mówić i zniosę ataki ”.

 

Chociaż w środku tej wzajemnej gry w rzutki byłej pary aktor „Café con aroma de mujer” -''Aromat miłości'' -przyp.red., nie chciał podawać więcej szczegółów na temat jego relacji z dwójką dzieci . Na razie, jak ujawnił dziennikarz Álex Rodríguez z Miami, jego najstarszy syn mieszka z nim, a najmłodsza córka z matką. Zatem ta sentymentalna separacja doprowadziła również do separacji dwojga rodzeństwa , Christophera Alexandra i Kailey.

Tłumaczenie - przedruk z prasy, LINK -> ''Vanitatis'' 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz