Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 maja 2021

NOTA -> Carmen Villalobos opowiada, jak pachnie jej partner William Levy.

 Przy okazji premiery Café con aroma de mujer (Telemundo) kolumbijska aktorka Carmen Villalobos zdradziła, jak pachnie jej współgwiazda William Levy.

W ujęciach poza kamerami przed premierą telenoweli pod tytułem ''Café con aroma de mujer'' (Telemundo), która miała miejce we wtorek w Stanach Zjednoczonych, kolumbijska aktorka Carmen Villalobos zdradziła, jak pachnie jej współgwiazda William Levy.

Jak pachnie Carmen Villalobos?

„Słodko, miło, lubię pachnieć właśnie tak! Myślę, że wszystkie moje perfumy tak pachną, jestem bardzo miła i czasami mówią mi„ te perfumy są smaczne ”, ale uwielbiam używać perfum przez cały czas, najlepiej tych przeze mnie ulubionych ”- powiedziała kolumbijska aktorka dla MezcalTV.

A jak pachnie William Levy?

„Willy zawsze pachnie super przepysznie, jest kolejnym, który żyje również perfumami, tak właśnie myślę, ponieważ pachnie bardzo smacznie! Ma silną osobowość, myślę, że William nie ma delikatnego zapachu. Jego aromaty są zawsze mocne”.

Za kulisami oprócz zapachów i aromatów, wśród bohaterów panuje dobre poczucie humoru.

„W tej historii będzie jedna rzecz, która sprawia, że ​​[moja postać] Lucia,wygląda bardzo silnie. Zirytowana powiedziałam do Williama:„ Willy, spędziłam całą telenowelę z tyłu, za Tobą, błagając cię, wykonując wszystko tobie, zasługujesz na to, co dała ci Lucia! wystarczy, zasługujesz na to, ponieważ nie obrałeś mnie z całej historii! ”. Śmialiśmy się z tego i to wszystko.”

A Ty, co byś powiedziała swojej postaci?

„Powiedziałabym jej, żeby nie była głupia:„ Nie, nie, nie, nie! Wynoś się stamtąd! Wyjdź z tego związku, jesteś inteligentną, młodą, piękną kobietą, mającą wszelkie możliwości znalezienia super pracy, samodzielności, prowadzenia własnej firmy - powiedziała. „Nie potrzebujesz mężczyzny u boku” i to właśnie będzie miała za zadanie zrozumieć „Lucia” aż do ostatniego odcinka historii ”.

Tłumaczenie: własne.

Link: People en espańol tekst źródłowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz